Foutje

Beste lezers en lezeressen,

Het is mogelijk dat sommige of misschien wel alle e-mailvolgers een bericht ontvangen dat niet wil openen. Het gaat hier om een citaat dat ik gepland heb voor 30 juni, maar door een of andere fout, waar ik zelf geen touw aan vast kan knopen, zijn over dat citaat nu al mailberichten verzonden. Excuus.

Vriendelijke groet, Ridzerd

12 gedachtes over “Foutje

  1. Nandy van Ark

    Dank voor deze uitleg hierover. Inderdaad kon ik het niet openen.

    Vriendelijke groet,

    Nandy

    Verstuurd vanaf mijn iPad

    >

  2. Haike

    Ik kreeg gisteren al een tweede citaat binnen met in de titel 12345 geloof ik. Toen ik het aanblikte gaf WP te kennen dat de pagina niet was te vinden…

    Last van het wereld wijde gijzelvirus? 😊

  3. Agnes van Gils

    inderdaad, maar als reactie:
    bedankt voor alle citaten die dagelijks wel zijn binnengekomen; dat geeft vaak een goed impuls.

    bedankt voor alle moeite,
    Agnes

  4. Ari van Steenbergen

    Al die jaren dat het dagelijks wel is gelukt om een bericht te sturen dan is die éne keer te verwaarlozen, alhoewel reken je er elke weer op om jouw bericht te lezen en mis je zelfs die ene keer direct. Dank voor al die citaten.

Geef een reactie

