Jaaroverzicht van deze blog 2015

De statistieken hulpaapjes van WordPress.com heeft een 2015 jaarlijks rapport voor deze blog voorbereid.

Hier is een fragment:

Het Louvre Museum heeft 8,5 miljoen bezoekers per jaar. Deze blog werd in 2015 ongeveer 140.000 keer bekeken. Als je blog een tentoonstelling in het Louvre Museum zou zijn, zou het ongeveer 6 dagen duren voordat zoveel mensen het zouden zien.

Klik hier om het complete rapport te bekijken.

6 gedachtes over “Jaaroverzicht van deze blog 2015

  1. Anoniem

    Beste Ridzerd,
    Dank voor de dagelijkse citaten. Zijn deel gaan uitmaken van mijn dagelijks leefpatroon en zijn mij vaak tot steun. Wat wil je nog meer? Dus ga door, graag. Ik wens je een gezegend 2016.
    Hartelijke groet,
    Bert

  2. Dit is een late reactie, Ridzerd, maar ik wil je laten weten dat ook ik heel blij ben met de citaten – ze geven me keer op keer aanleiding tot bezinning, bevestigen mijn verhouding tot de wereld, of laten die kantelen.
    Ik wens je graag een bezonnen, actief en gezond 2016 toe!

    1. Dank je, Bernard, ik ben ook blij dat jij en verscheidene anderen deze citaten waarderen. Dan ben ik toch nog ergens goed voor als AOW-er. 😉 Ook een goed en gezond 2016 toegewenst. Aan de andere kant geven jij en anderen mij soms ook wel met de reacties aanleiding tot bezinning, zoals bijv. onlangs met je reactie op dat citaat over zelfmoord. Ik was gewend het vanzelfsprekend te vinden, dat een zelfmoordenaar zichzelf vereenzelvigt met zijn lichaam, maar als je het van een andere kant bekijkt, is het eigenlijk helemaal niet vanzelfsprekend.

  3. Anoniem

    Geachte heer Ridzerd,
    Graag schaar ik mij achterin de rij u heel hartelijk te danken voor het geweldige werk -elke
    dag opnieuw ons weer te verrassen en te vergasten op die waardevolle geestelijke inhouden van
    Dr.Steiner.
    Uw dagelijks werk -het met zoveel zorg selecteren van de meest uiteenlopende thema’s- bieden mij en ik ben er zeker van, ook aan alle lezers, een moment van bezinning en/of meditatie, hetgeen tevens een inspiratiebron is de dag met vertrouwen,moed en dankbaarheid in te gaan.
    Oftewel CARPE DIEM en zet het voort!
    Anton van Rooijen

Geef een reactie

