Duitse Steiner Citatensite is nu online

Beste lezers en lezeressen, 

De Duitse Steiner Citatensite staat nu online. Wie er kijken wil, kan hier klikken.

Vriendelijke groet,

Ridzerd

8 gedachtes over “Duitse Steiner Citatensite is nu online

  1. Ik zal het ook bekend maken in mijn duitse netwerk. Alleen wat iemand pas schreef, inzake het grootste genie…etc. Kon ik ook wel onderschrijven.
    Het is wel waar natuurlijk,maar ik zoudat ook niet zo benadrukken. Ik weet nu al dat er mensenzijn die zich er aan zullen gaan storen.

  2. Frans, Bernard, Kees: hartelijk bedankt.

    Zelf begrijp ik niet, Kees, wat er storend aan die titel is. Ik vind het een prachtige titel en dat vindt Michel Gastkemper, bepaald niet de eerste de beste en een groot kenner der antroposofie, ook.
    Ik vraag me trouwens af of de mensen die zich er aan storen ook juist degenen zijn die niks van antroposofie willen weten. Het zijn de mensen die al iets tegen Steiner hebben, en ja, dan is het natuurlijik niet leuk als anderen hem het grootste genie aller tijden noemen.

      1. Misschien had het mooie Nederlandse woord ‘header’ minder vragen opgeroepen Ridzerd. Ja we gooien elkaar behoorlijk dood met al die Engelse termen en ik doe daar lustig aan mee geloof ik. Het mag wel een tikkeltje minder.

Geef een reactie

